THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Ahad, 21 September 2008

Pemberitahuan...

Salam... Kat sini aku nak bagitau korang semua kt luar tu satu berita penting... Bahawasanye bermula dari selepas terbitnya posting ni, aku bercadang untuk menerima karya- karya dari korang utk dimuatkan kedalam blog aku... Dengan erti kate yang lebih mudah, korang dijemput untuk menyumbangkan korang nye nukilan kat aku untuk dimasukkan kedalam blog aku x kira la ape- ape pun artikel ke, luahan hati ke, cerita2 dongeng ke, syair ke @ ape- ape pun la.. Janji yang penting dalam nukilan yang hendak dihantar x de terkandung sebarang unsur2 negatif yang keterlaluan (fitnah, kutukan yang tertumpu, hasutan yang melampau, dll)....Korang bolehla hantarkan korang nye karya tu kt email aku : stipy_terbang@yahoo.com... Semoga nukilan dapat dikongsi bersama dan boleh bagi sesuatu berguna pada aku n kawan2 lain.. Tue je..habis.

0 ulasan: