THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Khamis, 3 September 2009

Kembali kepada peringkat pertama

hmmm, lm rsnye xupdate blog ni...rs2 nye dkt 1000 juta thn gak la xbukak2 blog ni...
mls woi....nk elak sifat mls ni mmg pyh gile..tu yg benda sekacang n sesimple seperti update blog pun aku xmampu lakukan...cipan btol la mls ni...lg kecik dlu dh kcau aku..tu yg periksa dr skolah smpai msuk u xpnh cemerlang2 tu...kalo aku dpt mmbasmi rs mls ni, cnfirm dh jadi mcm dr. Mahadhir dh aku skang ni...hahaha...(penulis88-->cit, nk jd mcm Mahadhir konon..pirah!!!)..
Tp xpe, start dr aku posting ni, aku dh berazam dh nk jadi rajin n antara usaha aku nk ke arah tu, aku nk slalu update blog aku..huhu.. So, kesimpulan ke pada posting aku kali ni, aku ingin menghebahkan bahawa aku nk start megaktifkan kembali blog aku........Sekian

0 ulasan: