THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Jumaat, 24 Oktober 2008

Universiti Malaysia Sabah



Pada pendapat saya, interfaces laman web ini saya rasakan sama seperti laman web- laman web yang pernah saya komen sebelum ini, secara jujurnya saya ingin katakan bahawa laman web ini sangat menarik. Lihat sahaja sahaja susunan layoutnya yang menarik dan link- link yang terdapat didalam dikumpulkan dibawa ketegori- ketegori yang lebih spesifik. Ini yang membuat keadaan linknya menjadi agak tersusun. Terdapat juga link- link bergambar turut ditemui pada interface laman web ini. Terdapat 5 link bergambar iaitu Future Students, Current Students, Parents & Visitors, Academician & af, Corporate Info danjuga research. Ini juga dapat mempengaruhi keceriaan serta menaikkan seri lagi laman web ini. Amat- amat simple saya rasakan. Perkhidmatan dwibahasa juga turut tersedia di dalam web ini. Pengunjung boleh memilih bahasa melayu mahupun bahasa inggeris sebagai bahasa pengantar. Selain itu, enjin carian juga disedia oleh developers bagi kemudahan pengunjung laman web ini. Dengan menggunakan khidmat enjin carian ini juga kita boleh mendapatkan maklumat pada laman UMS dan laman Google. Maklumat tentang event/ aktiviti juga disampaikan dengan cara penyampaian yang amat menarik. Turut disediakan juga maklumat untuk untuk mendapatkan paparan yang terbaik. Dsamping itu, alamat beserta no. telefon juga turut tersedia di bawah bahagian bawah. Secara overall saya rasakan ia menarik dan boleh rasakan jika sangat berbaloi untuk untuk dilawati. Tak percaya? cubalah layari sendiri.

0 ulasan: